Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2014 16:14 - Знаете ли как да ОБИЧАТЕ ... :))
Автор: mileidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 3975 Коментари: 19 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
"Има ли някъде на земята необидена душа? Толкова много са ме обиждали, че вече ми е омръзнало да се обиждам. Какво да се прави щом хората не могат другояче? Обидите пречат да си гледаш работата, а да им обръщаш внимание - все едно да си губиш напразно времето. Такъв е животът! Едно време и аз съм се сърдил на хората, но размислих и - виждам - не си струва. Всеки се бои да не би съседът му да го удари и гледа пръв път той да го цапардоса. Такъв е животът, майчице!"   
Максим Горки

 
 




Гласувай:
21



1. mt46 - Привет!...
22.04.2014 17:36
Хубава песен... Да, любовта е причина да живеем...
Приятна вечер!... :)
цитирай
2. melin - "Ако някои дойде при теб с п...
22.04.2014 18:01
"Ако някои дойде при теб с подарък и ти не го приемеш, чий е подаръкът?" "На този, който го е донесъл." - отговорил един от учениците.
"Ами, същото важи и за завистта, гнева и обидите" - казал учителят. - "Когато не ги приемеш, продължават да принадлежат на този, който ги носи със себе си."
цитирай
3. breeze - Обижда се лесно, наранява се тежко.
22.04.2014 18:21
Но има един добър щит срещу нея.
Усмивката.:)
цитирай
4. benitta - Привет!
22.04.2014 19:53
Имам едно любимо лекарство в такива случаи: когато някой ни нагруби, ние сами решаваме, дали да се обидим; ако оставим лошото чувство да се всели в нас, ще станем хем обидени, хем тъжни; ако не приемем обидата - тя остава за източника! :)
Все си повтарям това и действа, да ти кажа :))
Поздрави и усмивчици от мен ;)
цитирай
5. kenzovnaks - Докато има хора , които ги е страх...
22.04.2014 20:27
Няма място за любов и обичане!
цитирай
6. paciencia - Привет, Милейди!
22.04.2014 21:37
„Любовта е истинската причина да се живее“, се казва в песента - и аз съм съгласна.
Много чиста и истинска обич ти желая!
цитирай
7. flymore - Обичам...
22.04.2014 21:44
това само мога...
Отговорих ти, Милейди! Максим Горки не се наемам да коментирам - прекалено съм ниска...
За музиката и мисълта - Благодаря!!! Хубава вечер, мила!<3
цитирай
8. mileidi - Благодаря , Марине :))
22.04.2014 22:43
mt46 написа:
Хубава песен... Да, любовта е причина да живеем...
Приятна вечер!... :)

Любовта е всичко в този живот ! Хубава вечер , Приятелю...
цитирай
9. mileidi - Добре дошла ,melin: ))
22.04.2014 22:48
melin написа:
"Ако някои дойде при теб с подарък и ти не го приемеш, чий е подаръкът?" "На този, който го е донесъл." - отговорил един от учениците.
"Ами, същото важи и за завистта, гнева и обидите" - казал учителят. - "Когато не ги приемеш, продължават да принадлежат на този, който ги носи със себе си."

Щастлива съм , и ти благодаря за мъдрите думи .Прекрасна вечер !
цитирай
10. mileidi - Здравей ,breeze :))
22.04.2014 23:00
breeze написа:
Но има един добър щит срещу нея.
Усмивката.:)

Благодаря ти ! Ще те послушам и винаги ще използвам най-мощното си оръжие УСМИВКАТА ! Хубава вечер от сърце ти желая!
цитирай
11. mileidi - Благодаря ти , усмихнато момиче !
22.04.2014 23:11
benitta написа:
Имам едно любимо лекарство в такива случаи: когато някой ни нагруби, ние сами решаваме, дали да се обидим; ако оставим лошото чувство да се всели в нас, ще станем хем обидени, хем тъжни; ако не приемем обидата - тя остава за източника! :)
Все си повтарям това и действа, да ти кажа :))
Поздрави и усмивчици от мен ;)

Напълно си права в думите си мила , преглътнах и се усмихнах с сияйната си усмивка... Да , тя идва от сърцето ми и грейва на лицето. Прегръдка за една щастлива и споделена вечер !
цитирай
12. mileidi - Здравей, kenzovnaks !
22.04.2014 23:24
kenzovnaks написа:
Няма място за любов и обичане!

Има място за всичко в този живот ! Хубава вечер !
цитирай
13. mileidi - Благодаря , Вася !
22.04.2014 23:27
paciencia написа:
„Любовта е истинската причина да се живее“, се казва в песента - и аз съм съгласна.
Много чиста и истинска обич ти желая!

Прегръдка с много обич за една вълшебна вечер :))
цитирай
14. mileidi - Аз благодаря за хубавите думи ,flymore !
22.04.2014 23:36
flymore написа:
това само мога...
Отговорих ти, Милейди! Максим Горки не се наемам да коментирам - прекалено съм ниска...
За музиката и мисълта - Благодаря!!! Хубава вечер, мила!<3

Щом можеш да ОБИЧАШ значи можеш всичко , най-могъщата сила в този живот е любовта ! Прекрасна си ! Усмихната вечер :))
цитирай
15. vilish - С прегръдка за теб, mileidi ! :-)
23.04.2014 11:31
"Любовта е живот,
щедрост с цвят, добрина.
Не паничка за дребни грошове.
Нито дар милосърден
с най - нищожна цена.
Тя е пламък свещен и съдбовен... "
цитирай
16. mileidi - Благодаря, vilish :))
23.04.2014 14:21
vilish написа:
"Любовта е живот,
щедрост с цвят, добрина.
Не паничка за дребни грошове.
Нито дар милосърден
с най - нищожна цена.
Тя е пламък свещен и съдбовен... "

Стопли ме с прегръдката си , думите ти изпълнени с добрина и обич ме просълзиха ! Прекрасен ден!
цитирай
17. stela50 - Толкова е лесно да се ОБИЧАМЕ... и естествено...
23.04.2014 16:12
... „Любовта е истинската причина да се живее“...
... "Годините не те предпазват от любовта,
но любовта до някаква степен
те предпазва от годините"...
Любовта... тя е просто живот...
И все си спомням притчата, която може би
съм писала много пъти в блога... ако се повтарям,
моля за извинение...
... На ъгъла на една улица стоял просяк и просел подаяния.
По пътя минал ездач, приближил се до него и го зашлевил
с камшика си по лицето.
Гледайки след отдалечаващият се конник,
просякът се изправил и казал:
- Бъди щастлив!
Фермер, който стоял на близо и видял случилото се,
чувайки последните думи, не се сдържал и попитал изумен:
- Нима си толкова смирен?!
- Не! - отвърнал просякът. - Но, ако ездачът беше щастлив
човек, нямаше да дойде и да ме удари...
Мъдростта на народа...
Благодаря за прекрасната песен, мила Милена...
Прегръдка с обич за теб !

цитирай
18. mileidi - Благодаря на Бог , че те има в живота ми Таня !Благословена да си!
23.04.2014 16:58
[quote=stela50]... „Любовта е истинската причина да се живее“...
... "Годините не те предпазват от любовта,
но любовта до някаква степен
те предпазва от годините"...
Любовта... тя е просто живот...
И все си спомням притчата, която може би
съм писала много пъти в блога... ако се повтарям,
моля за извинение...
... На ъгъла на една улица стоял просяк и просел подаяния.
По пътя минал ездач, приближил се до него и го зашлевил
с камшика си по лицето.
Гледайки след отдалечаващият се конник,
просякът се изправил и казал:
- Бъди щастлив!
Фермер, който стоял на близо и видял случилото се,
чувайки последните думи, не се сдържал и попитал изумен:
- Нима си толкова смирен?!
- Не! - отвърнал просякът. - Но, ако ездачът беше щастлив
човек, нямаше да дойде и да ме удари...
Мъдростта на народа...
Благодаря за прекрасната песен, мила Милена...
Прегръдка с обич за теб !


Днес ми е много емоционален ден, плача от щастие приятели .... Един човек гледайки в очите ми каза :Милена ще живея , ти вярваше в щастливия край и твоята усмивка продължава да ме крепи и да ми дава кураж за живот ... Щастлива съм Таня , като виждам добротата и обичта на хората около мен , подкрепата на семейството ми и на хората с големи сърца и които ги наричам ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛИ.... Благодаря ти , мила от цялото си сърце и душа ! Подарявам ти усмивка , защото всяка подарена усмивка е израз на обич :))

цитирай
19. kenzovnaks - Mileidi
23.04.2014 17:35
Докато има място за всичко в този живот разбирането на любовта става все по неясна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 468440
Постинги: 160
Коментари: 1121
Гласове: 6321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031