Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2014 14:14 - Любимото ми време ? Всъщност ...:))
Автор: mileidi Категория: Тя и той   
Прочетен: 4865 Коментари: 22 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Любимото ми време? Да вали!
Да няма повод, в който съм – без Тебе!
Вали ли – се завръщаш. Точно Ти,
задъхан, мокър – носещ ми Безвремие!
От този миг вали ли – не вали, 
се случва всичко. Аз и Ти – Земята,
светът до горе – пълен със мечти,
дъждът е просто – шепичка в ръката ми.
Любимото ми време? Всъщност: „Ти“
На мене ми е все едно, защото 
вали – или изгряват сто дъги;
Обичам те! Обичам те! И толкоз!... Маргало






Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - Всъщност: „Ти“ !!!!!! ТОВА ...
29.09.2014 15:35
Всъщност: „Ти“ !!!!!!

ТОВА ОТГОВАРЯ НА ВСИЧКО !!!
цитирай
2. mileidi - Да , Иво това е отговора на въпроса - Любимото ми време ? :))
29.09.2014 16:32
ivoki написа:
Всъщност: „Ти“ !!!!!!

ТОВА ОТГОВАРЯ НА ВСИЧКО !!!

Усмихнат ден , от сърце ти желая !
цитирай
3. megg - Любовта - нашето Всичко
29.09.2014 17:27

(...) Аз и Ти - Земята,
светът до горе - пълен със мечти,

И прелива обичта от стиховете ти, красива изповед. Истинска!
Здравей, Миленка, поздрави и прегръдка! :)
цитирай
4. vestige - Нежно започваш седмицата Миленка
29.09.2014 18:07
Нека цялата мине под този знак :)
Ето още малко нежност за теб
http://www.youtube.com/watch?v=k5Gy0nA_PLA
цитирай
5. emi1ts - Красиво!
29.09.2014 18:41
"..Вали ли – се завръщаш. Точно Ти,
задъхан, мокър – носещ ми Безвремие!
От този миг вали ли – не вали,
се случва всичко. Аз и Ти – Земята,
светът до горе – пълен със мечти,.." Много ми хареса:)
Поздрави.Приятна вечер !
цитирай
6. mileidi - Благодаря , Мег :))
29.09.2014 19:33
megg написа:

(...) Аз и Ти - Земята,
светът до горе - пълен със мечти,

И прелива обичта от стиховете ти, красива изповед. Истинска!
Здравей, Миленка, поздрави и прегръдка! :)

Да , миличка любовта е всичко в този живот. Обичайки живота е прекрасен , сърцето ми е усмихнато ... Сега ще те прегърна с цялата си обич с пожелание за хубава и вълшебна вечер !
цитирай
7. mileidi - Да бъде.... любов , нежност и красота , мила моя :))
29.09.2014 19:39
vestige написа:
Нека цялата мине под този знак :)
Ето още малко нежност за теб
http://www.youtube.com/watch?v=k5Gy0nA_PLA

ЗА ТЕБ vestige , танцувам в океан от мечти и много обич ...
http://www.youtube.com/watch?v=GAO8Zo_3T9A . Целувам те!
цитирай
8. mileidi - Еми , радвам се, че ти е харесало "Любимото ми време" :))
29.09.2014 19:53
emi1ts написа:
"..Вали ли – се завръщаш. Точно Ти,
задъхан, мокър – носещ ми Безвремие!
От този миг вали ли – не вали,
се случва всичко. Аз и Ти – Земята,
светът до горе – пълен със мечти,.." Много ми хареса:)
Поздрави.Приятна вечер !

С любовта дните са озарени , карате да се усмихваш, да мечтаеш , да обичаш .... Прекрасна вечер , миличка ! Целувам те !
цитирай
9. faktifakti - красива любов
29.09.2014 22:53
дори , когато вали
цитирай
10. paciencia - Толкова си лъчезарна,
30.09.2014 00:02
сияйна, влюбена, Милена! Заразяваш с обич. Бъди щастлива!
цитирай
11. mileidi - Да , Ева няма нищо по-хубаво от "Любимото ми време" :)
30.09.2014 19:09
faktifakti написа:
дори , когато вали

цитирай
12. mileidi - Благодаря , Вася за хубавите думи. Щастлива да си и ти миличка :)) Прегръдки !
30.09.2014 19:14
paciencia написа:
сияйна, влюбена, Милена! Заразяваш с обич. Бъди щастлива!

цитирай
13. flymore - Добро утро, Слънчево момиче!<3
01.10.2014 09:02
Бъди Любов!
А, ти-СИ!<3<3<3
цитирай
14. makont - Да, най-красивото обобщение на всичко: "Ти".
01.10.2014 11:01
Това е обич, в обичта няма време, сезони, вали или не вали. Много красиво изречено, Миленка! Обичай и обичай и обичай.... Прегръдки!
цитирай
15. mileidi - Добре дошла , мила моя ...flymore :))
01.10.2014 13:03
flymore написа:
Бъди Любов!
А, ти-СИ!<3<3<3

Правиш ме много щастлива с присъствието си! Прегръщам те с цялата си обич !
цитирай
16. mileidi - Благодаря , Прекрасно и Усмихнато момиче :))
01.10.2014 13:17
makont написа:
Това е обич, в обичта няма време, сезони, вали или не вали. Много красиво изречено, Миленка! Обичай и обичай и обичай.... Прегръдки!

Днес се боря с едни намръщени данъчни инспектори Майче ,дали да не им прочета стихчето та да се усмихнат и те , защото са се заровили в едни закони и търсят под вола теле .... Целувам те миличка !Хубав ден от сърце желая!
цитирай
17. donchevav - Прочети им стихчето, Миленче, н...
01.10.2014 19:39
Прочети им стихчето, Миленче, непременно го прочети на всички намръщени и нещастни хора - то е толкова лекокрило, нежно и влюбено, че не можеш да не му се усмихнеш!

Любимото ми време? Всъщност: „Ти“ (!!!!!!!)

Влюбена съм в твоите стихове, Маргало, може би защото чувствам, че са истински, че са песни от обич - като у чучулигите. Обичлива прегръдка и от мене!
цитирай
18. mileidi - Благодаря за хубавите думи , Вени :))
01.10.2014 20:56
donchevav написа:
Прочети им стихчето, Миленче, непременно го прочети на всички намръщени и нещастни хора - то е толкова лекокрило, нежно и влюбено, че не можеш да не му се усмихнеш!

Любимото ми време? Всъщност: „Ти“ (!!!!!!!)

Влюбена съм в твоите стихове, Маргало, може би защото чувствам, че са истински, че са песни от обич - като у чучулигите. Обичлива прегръдка и от мене!

И законите и стихчето ще им прочета Вени ,но как да накарам един човек да се усмихне, ако не му е усмихнато сърцето миличка ....
С уморена но искрена усмивка идваща от душата ми която крещи ОБИЧАМ , ти желая хубава вечер !Прегръдка !
цитирай
19. анонимен - Обичам "Walk like an Egipt...
03.10.2014 10:37
Обичам "Walk like an Egiption". Поздрав!
цитирай
20. mileidi - Благодаря, Куш :))
03.10.2014 19:45
kushel написа:
Обичам "Walk like an Egiption". Поздрав!

Любимо.... http://www.youtube.com/watch?v=lAZgLcK5LzI
цитирай
21. stela50 - Кой казва, че когато вали - времето е лошо...
07.10.2014 13:15
Аз съм от тези, които обичат да се разхождат под дъжда
и настроението ми в такива дни е особено - малко романтично,
малко закачливо, повече - с желание за нещо различно, почти
като детска замислена лудорийка... и това са чудни моменти...
...Любимото ми време? Всъщност: „Ти“...
Стих и клип... Прекрасно, Милейди !!!
цитирай
22. mileidi - Благодаря, Вълшебнице :))
09.10.2014 20:18
stela50 написа:
Аз съм от тези, които обичат да се разхождат под дъжда
и настроението ми в такива дни е особено - малко романтично,
малко закачливо, повече - с желание за нещо различно, почти
като детска замислена лудорийка... и това са чудни моменти...
...Любимото ми време? Всъщност: „Ти“...
Стих и клип... Прекрасно, Милейди !!!


Радвам се , че сподели с мен и твоето Любимо време. Прегръдка с обич за теб Чудесна моя , с молба да ми простиш закъснелия ми отговор !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi
Категория: Тя и той
Прочетен: 468235
Постинги: 160
Коментари: 1121
Гласове: 6321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031